Все время что-то читаю... Прочитанное хочется где-то фиксировать, делиться впечатлениями, ассоциациями, искать общее и разное. Я читаю фантастику, триллеры и просто хорошие книги. И оставляю на них отзывы...
Не знаете что почитать? Какие книги интересны? Попробуйте найти ответы здесь, в "Читалке"!

Биография дилдора рустамова


Ведущий на свадьбу Дилдора Рустамова, Ташкент

tashkent.wed-expert.com

История дикторов телевидения Tашкентцы История

История диктора телевидения начинается с  1956 года – открытия в Узбекистане Ташкентской Студии Телевидения. Профессия диктора и раньше практиковала в нашей стране, но это было на радио. После  открытия телевидения появился спрос на телевизионных дикторов, для ведения передач разного направления и чтения информационных программ.

Первыми дикторами телевидения были Икбол Олимжонова и  Юнона Столярова. В  течение 57 лет, со дня основания телевидения дикторами проработали более 50ти человек. Некоторые из них, поработав незначительное время, по разным причинам, уходили на другую профессию. Но множества из них, всю свою жизнь провели здесь,  в волшебном ящике, который называется «Голубой экран».

В первую очередь, мы должны вспомнить и отдать должное Джабирову Уктаму Мамаджановичу, диктору телевидения с первых лет основания. Уктам Мамаджанович родился в 1932 году в селе “Аввал”, Ферганского вилоята. Окончив среднюю школу приехал в Ташкент, для поступления на учебу в САГУ. Студент филологического факультета, любитель литературы и поэзии Уктам ака через знакомых узнаёт о проводимом конкурсе дикторов на радио и принимает для себя жизненно важное решение. Победив в этом конкурсе, он принимается на работу в качестве диктора Узбекского радио. Вскоре, открывается телестудия и в качестве самого подходящего кандидата, Уктама Мамаджановича переводят диктором телевидения. Всю оставшуюся жизнь он проводит здесь. Джабиров, работавший под началом Народных артистов Узбекистана Кадыра Махсумова, и Туйгуной Юнусходжаевой, принимавший их опыт и имея педагогические качества, принимает на себя обучение, подготовку молодых кадров. Работает с ними над произношением, речью, дикцией и голосом. Все это помогает и ему самому совершенствовать свои знания и опыт в дикторской карьере. Будучи главным диктором телевидения более тридцати лет, он оставался верным своему делу и призванию. Очень многие дикторы и ведущие,  которые работают сегодня в разных каналах ТВ, даже никогда не работавшие с Уктамом Мамаджановым, считаются учениками «школы Джабирова», хотят они этого или нет. Он сумел создать свою, телевизионную «школу диктора». Уктам Джабиров был занят в программе «Ахборот»,  в самых простых, ежедневных передачах, Праздничных концертах и репортажах. Он был ведущим во многих республиканских торжествах в Узбекистане и всесоюзных мероприятиях в Москве.

В 4 томе Узбекской энциклопедии 1973 года, в статье диктор – есть такие строки: …«такие, как К.Махсумов, Т.Юнусходжаева, У.Джабиров, Н.Ибрагимова, Г.Мельникова  подняли профессию диктора до уровня искусства».   Это –признание творчества дикторов первого поколения.

Дикторы телевидения очень универсальны. Они не ограничивают себя только телевидением. Их приглашают в качестве ведущих больших праздничных концертов и в их числе  праздники Навруз, Мустакиллик. Также они ведут концерты знаменитых артистов Республики. Они мастера не только своей профессии. Кто-то из них поэт, кто-то актёр, кто-то певец, а кто-то мастер дубляжа. Они “дикторы”, “ведущие”, “конферансье”, “тамада”…

11 февраля 1927 года впервые в радио эфире прозвучал голос диктора.  Первым диктором был Назирхон Камолов. Хожимурод Авазходжаев был учеником Камолова и стал вторым диктором Узбекистана. Первым диктором из женщин была Фотима Юнусова.

Участники проекта

1. Турдиева Насиба. 2. Маликова Розия. 3. Шодмонова Клара. 4. Искандари Курбонали. 5. Тухтабаев Мурод. 6. Усмонова Азиза. 7. Федотов Юрий. 8. Юсупова Дилфуза Артиковна. 9. Абдуллаев Рихсилла Нигматуллаевич. 10. Мамадалиева Дилфуза. 11. Абрамова Ирина. 12. Хаджиев Мавлон. 13. Юсупова Халима. 14. Кобулова Дилбар. 15. Рахматова Рохила 16. Худойберди Мамадиев. 17. Гуков Александр. 18. Аминова Барно Анориддиновна. 19. Дилфуза Ғуломова. 20. Каюмова Дилдора.* 21. Столярова Юнона.* 22. Джабиров Уктам Мамаджанович.* 1932-1994. Заслуженый артист Республики Узбекистан. Диктор высшей категории. 23. Зуннунов Даврон Хасанович* 1940-2003. Заслуженный работник культуры Республики Узбекистан. Диктор высшей категории. 24. Ирлин Георгий Яковлевич* 25. Мельникова Галина Витальевна 23 декабря 1936г. Заслуженная артистка Республики Узбекистан.  Диктор высшей категории. 26. Рахимов Мирзохид.* 30 сентября 1946г-2010г. Народный артист Республики Узбекистан. Диктор высшей категории. 27. Джураева Раъно Гафурджановна. Заслуженный работник культуры Республики Узбекистан. Диктор высшей категории. 28. Мирзаев Рахматилла Хидоевич.* 22 сентября 1954г. Заслуженный работник культуры Республики Узбекистан. Диктор высшей категории. 29. Умарова Дилором Кучкаровна. 1957г. 28 августа. Заслуженный работник культуры Республики Узбекистан. Диктор высшей категории. Программа «Ахборот», праздничные концерты, развлекательные передачи, Правительственные концерты и мероприятия. «Самый активный диктор» — 2009 года. Член «Гильдии работников культуры и искусства». Награждена орденом “Дустлик”. 30. Юлдашев Муслимбек Исламович 1958 г. 12 июня. Заслуженный работник культуры Республики Узбекистан. Диктор высшей категории. Программа «Ахборот», праздничные концерты, развлекательные, авторские передачи, Правительственные мероприятия. 31. Утбасаров Абдумумин Абдумаджидович.* 1960 г. 24 апреля. Заслуженный работник культуры Республики Узбекистан. Диктор высшей категории. Программа «Ахборот», праздничные концерты, развлекательные передачи, Правительственные мероприятия. 32 Каюмов Шухрат. 5 марта 1969г. Заслуженый артист Республики Узбекистан. Диктор высшей категории. 33. Рустамова Дилдора Насриевна. 1976г. 6 августа. Заслуженный работник культуры Республики Узбекистан. Диктор высшей категории. Работает с 1997 года. Программа «Ахборот», праздничные концерты, развлекательные передачи, Правительственные мероприятия. 34. Ирматова Сурайё Абдукаюмовна 35. Низомходжаева Дилдора Эркиновна 13 апреля 1969г. Диктор высшей категории. 36. Абдукадырова Дилфуза Эркиновна. 18 август 1970г. Диктор высшей категории. 37. Рахимова Раъно Мирфозиловна. 20 апреля 1980г. Диктор  2й категории. 38. Захирова Намуна. 39. Бадалов Алишер Норматович. 40. Рахматджанов Шухрат Алимджанович. 2 июля 1975г. Диктор 2й категории. 41. Камбарова Насиба Ахмадалиевна. 1945г.. Заслуженная артистка Республики Узбекистан.Диктор высшей категории. 42. Ибрагимова Насиба Исмаиловна. 1 мая 1942г. Заслуженая артистка Республики Узбекистан. Диктор высшей категории. 43. Бабаджанов Фарход 1950г. Заслуженый артист Республики Узбекистан. Народный артист Каракалпакстана. Диктор высшей категории. 44. Максудова Насиба Муродовна. 12 апреля 1948г.Диктор высшей категории. 45. Каратаева Максуда. Диктор 1й категории. 46. Ахмедова Мавлуда Ташпулатовна. 29 августа.Диктор 1й категории. 47. Полевая Ольга Николаевна. 48. Ершова Лариса Вениаминовна. Диктор высшей категории. 49. Зияев Ботир Фархадович. 50. Турсунова Севар Жалиловна. Жалиловна.Диктор высшей категории 51. Олимжонова Икбол.

52. Мадраҳимова Раъно.

mytashkent.uz

Dildora Niyozova

Dildora Niyozova – певица, исполняющая популярные песни на узбекском языке. Кроме того  Дилдора является народной артисткой Узбекистана.

Биография Дилдоры Наязовой:

  • дата рождения – 14.09.1978 года;
  • место рождения – город Ташкент, Узбекистан;
  • знак зодиака – дева;
  • рост – 171 сантиметр;
  • вес – 59 килограмм.

Содержание

  • До популярности
  • Известность
  • Личная жизнь
  • Интересные факты

До популярности

Дилдора Ниязова с раннего детства увлекалась пением, танцами и рисованием. В десятилетнем возрасте родители отдали Дилдору в музыкальную школу для одаренных детей на класс фортепиано, которую она окончила с отличием. Учась в девятом классе, будущая знаменитость написала свою первую песню по названием «Жить».

После окончания школы, Ниязова поступила в Ташкентский институт мировых языков на факультет английской философии. При этом стоит отметить, что учась в высшем учебном заведении, девушка продолжала заниматься творческой деятельностью.

Известность

На третьем курсе института Дилдора Ниязова организует вокальный дует, и начинает выступать со своими концертами на местных праздниках. На одном из таких концертов, певицу заметил известный узбекский дирижер Захид Хакназаров, и предложил Дилдоре сыграть партию на фортепиано в государственном симфоническом ансамбле. После этого выступления у малоизвестной на то время артистки начинается новая жизнь.

В 2000году Ниязова начинает сольную карьеру певицы, и дает концерты по всему Узбекистану. При этом стоит отметить, что настоящую популярность ей принесла композиция «Бахтли Буламан», слова и музыку которой Дилдора написала сама. Эта композиция долгое время занимала первые строчки на знаменитых узбекских радиостанциях.

Спустя некоторое время Дилдора поет дуетом с такими известными исполнителями, как Лола Юлдашева, Рашид Халиков и Тохир Содиков. Стоит заметить, что в репертуаре Наязовой, кроме песен на узбекском языке, имеются композиции на русском и английском языках.

В настоящее время певица проживает в Ташкенте, пишет песни, а также выступает со своими концертами в Узбекистане, и странах ближнего зарубежья.

Личная жизнь

В 2011году певица вышла замуж за начинающего актера Йигитали Мамаджанова. Через год после свадьбы у молодых родителей рождается сын, а спустя три года Дилдора рожает второго сына.

Интересные факты

Несколько интересных моментов о Дилдоре Наязовой:

  1. В 2012году певица получила премию «M&TVA» в номинации  «Лучшая певица года».
  2. В 2006году получила звание заслуженный артист Узбекистана.

Ссылки

  • instagram.com/dildora_niyozova
  • facebook.com/dildora.niyozova.9
Оценка (Нет рейтинга) Загрузка...

9slim.com

Опа-ука ижодкорларнинг хитойча қўшиғи, кинодаги роллари ва мактабдаги шўхликлари

Марҳум актёр Насриддин Рустамов ҳамда актриса Гулнора Рустамоваларнинг фарзандлари бир кун келиб, ота-онасининг изидан боришини ким ҳам ўйлабди, дейсиз. Ахир улар ўғил-қизларининг ижод йўлини танлашларига қарши эдилар. Тақдирга битилгани бўлади деганларидек, бугун лойиҳамиз меҳмонлари эл назаридаги инсонлар. Ўзбекистонда хизмат кўрсатган маданият ходими, сухандон Дилдора РУСТАМОВА ҳамда укаси «ШОД» гуруҳи яккахони Отабек РУСТАМОВ. 

–  Адашмасам, бу опа-уканинг биргаликдаги илк интервьюси, шундайми?

Отабек: – Телевидениеда отам ҳақида кўрсатув тайёрланганида опам билан қатнашганмиз. Онам интервьюларни унчалик ҳушмалайди. Шунга ҳам иккимиз боргандик. 

–  Оилада неча фарзандсизлар? 

Дилдора: – Мендан кейин укам Отабек ва синглим Дилором бор. Уч фарзандмиз. 

–  Сиз ва Отабек ҳақида биламиз. Синглингиз-чи унинг санъатга алоқаси йўқ чоғи?

Отабек: – Ота-онам Дилдора опамга доим «Катта бўлсанг, шифокор бўласан»,  дея айтишарди. Опам тиббиёт институтига ҳужжат топширган-у, бир-икки балл етмай киролмаган. Ўшанда уйга келиб йиғлаганмидингиз?

Дилдора: – Йўқ, қайтанга хурсанд бўлганман киролмаганимдан. Ота-онамнинг орзусини синглим рўёбга чиқарди. Болалар неврологи. Бу йил ординатура босқичини тугатди. 

–  Санъат соҳасини танлашингиз бежиз эмас, назаримда. Ахир ижодкорларнинг фарзандисиз?

Дилдора: – Болалигимиз мусиқали драма театрида ўтган. Ҳар сафар янги спектакль олдидан актёрлар овозларини созлаб, машқ қилишар, саҳнада ролга тайёрланишарди-да, орада 2-3 соат вақт қолса, бизникига келишарди. Санъат ҳавосида улғайдик десам, муболаға бўлмайди. Аммо ота-онамиз санъаткор бўлишимизга қаттиқ қаршилик кўрсатишган. Бу йўлдан қайтариш учун дўқ-пўписаларни ҳам эшитганмиз. 

Отабек: – Баъзи ота-оналар каби қизиқишимизни рағбатлантириб, бирор мусиқа тўгарагига олиб боришган эмас. Қайтанга биз ҳақимизда сўрашса, «Қизим шифокор, ўғлим жарроҳ бўлади», дейишарди. Санъат жуда машаққатли касб. Иқтидор билан биргаликда омад ҳам керак бўлади. Эҳтимол, шу маънода бизни аяшгандир. Саҳна ортида юриб, арияларни тинглаб, ўз-ўзидан ижодга меҳримиз тушди. Кимдир ўзидаги иқтидорни кашф қилиш учун дарс олади, курсларга қатнайди. Бизда буларнинг бари табиий жараёнда содир бўлган. 

Дилдора: — Отабек мактаб тадбирларида жуда фаол эди. 

Отабек: — Уйга берилган вазифани тайёрламаган бўлсам, «Домлажон, битта ашула айтиб берай», дердим-да, баҳомни қўйдириб олардим. Тўққизинчи синфни тамомлаётганимда эса имтиҳон топширмаганман. Шунда опам отам билан бирга битирувчилар альбомидан суратимни олишган-у, ҳужжатларимни эстрада ва цирк коллежига олиб боришган. Эсимда, ўша куни онам мени узоқдан кўрган-у «Нега имтиҳон топширмаганингни айтмадинг бизга, ана энди мусиқа коллежида ўқийсин, ўзингдан кўр», деган. Бу гапдан йиғлаб юборганман. Мен учун санъат тамоман бошқача олам эди. Коллежга олиб боришганида ичкарига кирганимиз ҳамон саксофон, фортепьяно садоларини эшитиб, хаёлларим, тушларим рўёбини кўргандек бўлганман. 

–  Ота-онангиз қарши эди-ку? Охири ён босишибди-да?

Дилдора: – Укамдаги иқтидор, шунчаки, ҳавас эмаслигини кўриб, рози бўлишган. Ўсмирликдаги овоз ўзгаришларидан ўтиб олгач, вокал билан шуғуллана бошлади. Отабек жуда шўх бола бўлган. Шу сабаб ҳам санъатга жиддий ёндашаётганига улғайганидан сўнг ишонч ҳосил қилишгандир. Биласизми, мактабда укамнинг ўқитувчиларини кўрсам, яширинишга жой қидириб қолардим. Чунки ҳамиша уни деб гап эшитардим-да.  

Отабек: – Сиз мактабимиз фахри, аълочи ўқувчиси эдингиз. Мен эса тўполонга дўппи кийдирадиган бола бўлганман. Баҳоларим ҳам “ўғил болача” эди. Мени деб сизни директор хонасига чақиртиришлари ёдингиздами? Бугун шуларни эслаб, ўқитувчиларимиз тўғри қилишган экан, тартибга чақириб, дейман. 

Дилдора: – Тошкентдаги 59-сонли хитой тилига ихтисослашган мактабда ўқиганмиз. Бир сафар Хитой давлат раҳбарининг рафиқаси ташриф буюрган. Меҳмонни қарши олишга ҳозирлик кўрилиб, Отабекка хитой тилида қўшиқ куйлаш топширилган. Ўшанда укам биринчи марта саҳнага чиқиб, хитойча ашула айтганди. 

Отабек: – Қўшиқ сўзларини бирга ёдлаганмиз, шекилли, адашмасам.

Дилдора: – Ҳа, шундай бўлганди. Мен хитой тилини яхши билардим. Бунинг ҳам зеҳни ўткир эди-ю, аммо шўхлиги сабаб дарс тайёрламасди. 

Отабек: – Кўчага чиқиб кетаётган бўлсам, ойижоним тўхтатиб, «Дарсингни тайёрладингми?» деб сўрарди. «Ҳа» дердим-да, хитойчасига шариллатиб ўқиб берардим. Энди остона хайтлайман десам, Дилдора опам келарди-да, «Қаерга кетаяпсан, дарсингни тайёрладингми», дерди. Онажоним «Зўр ўқиди, қизим» деса, опам «Қани, битта ўқиб бер-чи» дерди-ю, мен қўлга тушардим.

–  Қизиқ-ку, хитой тилидаги қўшиқни қандай ёд олгансиз  унда?

Отабек: – Опамга қўшилиб, ёдлаганман. Кейин ўша тадбирда бирга ижро қилганмиз. 

Дилдора: – 7-синфга ўтганимда аълочи ўқувчиларни жам қилиб, махсус синф ташкил қилишди. Мактабимизда шундай имконият бор эди, 11-синфни тамомлагандан сўнг имтиҳон топшириларди. Юқори балл тўплаганлар тўғридан-тўғри Шарқшунослик институтига қабул қилинган. Ўқитувчиларим «Дилдора қатнашгин», деб кўп айтишган. Мен бўлсам, «Шифокор бўламан, барибир, таржимон бўлмайман», дердим нуқул. Кейинчалик бундан афсусланганман. Бир томондан агар тил ихтисослигини танлаганимда, ижоддан узоқлашишим ҳам мумкин эди. Кейинги йил отам раҳматли санъат институтидаги театршунослик ва санъат журналистикаси факультетига ҳужжат топшириш учун олиб борган. 

–  Отабек, гап-сўзларингизни тинглаб, опангиздан жуда ҳайиқар экансиз деб ўйладим?

Отабек: – Опам мен учун дўстим, сирдошим, маслаҳатгўйим. Кези келганида танбеҳ беради, йўл-йўрик кўрсатади. Йигит кишининг опаси ва синглиси бўлгани яхши экан. 

Дилдора: – Шу йил бошингни икки қилсак, бахтинг яна ҳам бутун бўлади, укажон! 

Отабек: – Аммо опамнинг гапларига кирмай чакки қилганимни улғайиб, билдим. Тил ўрганмаганимдан, берилган имкониятдан фойдаланмаганимдан пушаймон еганман. Барибир, ҳар нарса ўз вақти-соатида бериларкан. Фойдаланиб қолсангиз, ютдингиз, йўқса, афсус чекиб қолаверасиз. 

–  Отабекнинг илк қўшиқлари ёдингиздами, Дилдора опа?

Дилдора: – Албатта, турли ашулалар жамланмасидан иборат попури эди. Таронага  клип ҳам суратга олишган.  

Отабек: – Биринчи тингловчиларим онам, опам ва синглим. Янги тарона бўладими, клипми, албатта, уларнинг имтиҳонидан ўтказилади. Дилдора опамнинг рўзғори бошқа бўлгани учун уйга келганида эшиттираман. Аввалдан онажоним ҳамиша ёнимни олиб, мақтарди. Отам бўлса, доим бирор камчилигимни топарди. Кейин-кейин «Агар ўша кезлар сенга ён босганимда ўз устингда ишламасдинг, яқинларимга манзур келаяпти-ку дердинг», деган. Танқид қилганида «Нега у кишига маъқул келмади, қаерини ўзгартириш керак», деб қаттиқ ўйланардим. 

Дилдора: – Ота-онамиз мусиқали драма актёрлари бўлишгани боис қўшиқнинг қайси қисми қандай ижро қилинишини яхши билишган. Авжига қандай эътибор бериш керак, ҳеч бир ҳолат эътибордан четда қолмасди. Айрим эстрада қўшиқларини тингласангиз, авжини кўрмайсиз. Отажоним «Нега авжинг йўқ», деб койирди. Ҳар нарсага инсон ўз меҳнати билан эришиши керак, дерди падаримиз. Ишонасизми, мен ҳам, укам ҳам сира ота-онамизнинг машҳурлигидан фойдаланмаганмиз. Баъзилар, ҳатто, кимнинг фарзанди эканлигимизни ҳам билишмаган.  

Отабек: – «ШОД» гуруҳидаги фаолиятимда отам ва устозим Ўзбекистон хал артисти Фарруҳ Зокировнинг ҳиссаси катта. 

–  Фурсатдан фойдаланиб, жамоангиздаги ўзгаришлар ҳақида сўрасам. Гуруҳ аъзосидан бири Шуҳрат яккахон ижод қилаяпти. «ШОД»нинг эндиги тақдири нима бўлади?

Отабек: – Чунки «ШОД» деганда аввалдан уч йигит тасаввур қилинган. Дониёр иккимиз бир бутун «ШОД» бўлолмаймиз. Мақсадимиз гуруҳ номини шундайлигича сақлаб қолиш. Эҳтимол келгусида Дониёр ҳам, мен ҳам яккахон ижодни бошлармиз. 

–  Демак, гуруҳ таркиби янгиланмайди?

Отабек: – Агар гуруҳ  номи исмларимизнинг бош ҳарфидан олинмаганида, балки жамоани янгилаш фикрини ўйлаб кўрардик. Лекин ҳозир бундай қилолмаймиз. 

–  Дилдора опа, борди-ю укангиз санъатга қизиқмаганида у қайси соҳанинг етук мутахассиси бўлоларди?

Дилдора: – Жарроҳ бўлиши мумкин эди. 

Отабек: – Харбий бўлишим ҳам мумкин эди. Лекин санъатга муҳаббатим устунлик қилди баридан. 

–  Актёрлик маҳоратингизга ҳам гувоҳ бўлгандик, Зебо Наврўзова режиссёрлигида суратга олинган фильмларнинг бирида?

Отабек: – Зебо опанинг таклифи билан фильмда иштирок этганман. Актёрликка даъвоим йўғ-у, бироқ бу соҳага ҳам қизиқаман. Ҳозир ҳам таклифлар бўлаяпти, лекин роль учун синов топширишни ёқтирмайман. Агар ролни менга ишониб топширишса, астойдил ижро қилоламан. Опамга ҳам кўп таклифлар бўлади кинодан, «Қўйинг, нима кераги бор» деб  қайтараман. 

–  Сабаб? 

Отабек: – Бир-икки ойлик фильмларда ўйнаб нима қилади? Тарихий асарлардан таклиф тушса, бажонидил. Лекин хусусий кинони опамга раво кўрмайман. 

–  Дилдора опа, «Меҳробдан чаён» видеофильмидаги Раъно ягона ролингизлигича қолди. Нега бу соҳадан йироқлашдингиз?

Дилдора: – Бу асардан сўнг «Алпомиш» фильмига синов топширганман. Бош ролга тасдиқланганимдан бир ҳафта ўтиб, режиссёр ёрдамчиси қўнғироқ қилиб, ролни бошқа қиз ижро қилишини айтди. «Синовда қатнашмаган қиз қандай қилиб бош ролга тасдиқланади», деб ранжиганман. Алпомишнинг синглиси Қалдирғоч образини таклиф қилишганида рад этдим. Сал аввал Кореяда ўқиш учун ҳужжат топширгандим. Буни қарангки, айни ўша пайт мурожаатимнинг жавоби келди-ю ўқишга кетдим. Кейин билсам, ролга олинган актриса билан келишмовчилик чиқиб, унинг ўрнига канизакларни ижро қилаётган қизлардан бири танлаб олинган. Шу-шу фильмлардан узоқлашиб кетдим. Аслида, актрисаликка иштиёқманд эмасдим. Алпомишга ҳам тарихий асар бўлгани учун рози бўлгандим. Орадан вақт ўтиб, Аюб Шаҳобиддинов «Кечиккан ҳаёт» картинасига таклиф қилди. Сценарий муаллифи Ёлқин Тўйчиев «Бош қаҳрамонни айнан сизнинг тимсолингизда кўраяпман», деганидан сўнг синов топширдим. Профессионал жамоа, яхши сценарий, роль ҳам маъқул келганди. Аммо оиламдан рухсат тегмагани учун иштирок этолмадим. 

–  Сухандонликдан ташқари муаллифлик кўрсатуви ёки ток-шоу ҳақида нима дейсиз?

Дилдора: – Муаллифлик кўрсатувларим бўлган. Бироқ ҳозирда сухандонлик фаолиятимнинг кўлами кенгроқ бўлгани учун вақтим тиғизроқ. Қолаверса, дубляж, тадбирлар бор. Яхши кўрсатув қиламан десангиз, бор диққат-эътиборингизни шунга қаратишингиз керак. 

–  Отабек, опангиз фарзанд тарбиясида қандай она? 

Отабек: – Кези келганида, меҳрибон, куйинчак, талабчанлиги ҳам бор. 

Дилдора: – Ўзим учун жавоб берсам, қаттиққўл онаман. Иш билан бўлиб, баъзан қизларимга вақт ажратолмай қоламан. Шунга ҳам гоҳида эркалатиб юбораман. 

Отабек: – Жиянларим жуда ақлли. Каттаси доно, кичиги тоғасига ўхшаган шўхроқ.

Дилдора: – Тўнғичим Шаҳризода бу йил 14 ёшга тўлади, Моҳимбону 9 га  киради. Болалар тез улғайиб қолишаркан. 

–  Бир-бирингизга муносабатингизни кузатиб ниҳоятда меҳр-оқибатли эканлигигизга гувоҳ бўлаяпман.

Дилдора: – Бу ота-онамизнинг тарбияси. Онам билан отажоним курсдош бўлишган. Талабалик йилларидаёқ онам қўшиқ куйлаб телевидениедаги кўрсатувларда қатнашган. Ўша пайтдаёқ онам назарга тушган санъаткор эди. Кейинчалик Муқимий номидаги мусиқали драма театрига  ота-онам бирга ишга келишган. Онам биз билан шуғулланиш учун санъатдан воз кечган. Ақлимизни таниб, ўзимизни-ўзимиз эплай оладиган бўлганимиздан сўнг актрисалик фаолиятини давом эттирди. Лекин айнан тарбиянинг пойдевори қўйилаётган пайт ёнимизда бўлди. 

Отабек: – Ҳозир қўнғироқ қилиб, «Онажон, қаердасиз» десам, «съёмкадаман», деб қолади. Ўзи ният қилганидек, пенсия ёшига етгач, театрдан нафақага чиқди. 

Дилдора: – 15 май куни онажоним 60 ёшга тўлди! Илоҳим бахтимизга соғ-саломат бўлсин! Ҳамиша барчамизга бош бўлиб юрсин!

Отабек: – Волидамиз энг катта бойлигимиз, бахтимиз, суянчиғимиз! 

Блиц; (Отабек)  

–  Отабекнинг характерига уч сўз билан таъриф беринг?

–  Ҳаддан зиёд меҳрибон, кўнгли очиқ ва инжиқ.

–  Режалаштирган иши амалга ошмай қолса...

–  Аччиқланади. Кейин шундай бўлиши керак экан, дейди. 

–  Қандай муомалани қабул қилолмайди?

–  Эътиборсизликни кўтаролмайди. 

–  Ошпазликни эплоладими? 

–  Қўли ширин! Жуда мазали таом тайёрлайди.

–  Куннинг қайси қисмида ижод қилишни ёқтиради?

–  Тунда!

–  Опангизга ҳавас қиласиз, чунки у ...

–   Идеал аёл! Яхши фарзанд, ишончли дўст, оқила рафиқа, куйинчак она!

–  Ижоддан ташқари хоббиси?

–  Вақти бўлса, турли хил пишириқ, таом ва егуликлар пиширади. Кўп китоб ўқийди. 

–   Нимадан жуда қўрқади?

–  Яқин инсонини йўқотишдан. 

–  Парашютдан сакраш, тоғнинг энг юқори чўққисига кўтарилиш ёки сув остига шўнғиш. У қай бирини танлаган  бўларди? 

–  Тоғ чўққисига чиқишни танлайди. Лекин ёнида ишончли одам, дейлик мен бўлсам, кўзини юмиб бўлса ҳам, парашютдан сакрайди. 

Дилдора ЮСУФБЕКОВА суҳбатлашди.

darakchi.uz

Рейтинг самых востребованных ведущих

Концерты, Шоу

Рихситилла Абдуллаев, Фархад Алимов, Райхон Уласенова - эти имена ведущих торжеств были названы чаще всего нашими опытными экспертами. Полный список кандидатов – внизу в нашем материале. И некоторых вы знаете лучше, чем первых.

В опросе нам помогли  агентства MADINA WEDDING, ART SHOW, BIG MAGIC EVENT, MISTER HAPPY, ANNA MARIA.

Ивент-агентстве MADINA WEDDING считают самыми востребованными: Фархада Алимова, Магометали Идоятова, Нилюфар Сотиболдиеву, Дильдору Рустамову, Муслимбека Юлдашева.

Рихситилла Абдуллаев

Телефон: +99890 9254030

Стоимость проведения мероприятия: от 2 100 000 до 2 800 000 сумов

Фархад Алимов

Телефон: +99890 1888878

Стоимость проведения мероприятия: от 2 800 000 до 3 500 000 сумов

Райхон Уласенова

Телефон: +99893 5963177

Стоимость проведения мероприятия:от 2 800 000 до 3 500 000 сумов

Дилдора Рустамова

Телефон: +99890 1888932

Стоимость проведения мероприятия: 2 800 000 сумов

Ивент-агентство Art Show в список востребованных ведущих мероприятия внесло: Нилюфар Сотиболдиеву, Фарход Алимова, Дуэт «Вячеслав Евгенич», Рахситиллу Абдуллаева, Лазизу Назимхонову.

Нилуфар Сотиболдиева

Телефон: +99890 1856547

Стоимость проведения мероприятия:  3 500 000 сумов

Лазиза Назимхонова

Телефон: +99893 5577657

Стоимость проведения мероприятия:  2 800 000 сумов

Магометали Идоятова

Телефон: +99893 3807444

Стоимость проведения мероприятия: 2 100 000 сумов

По версии ивент-агентство Big Magic Event это - Дильдора Рустамова, Лазиза Назимхонова, Рихситилла Абдуллаев, Райхон Уласенова, Нигора Каримбаева.

Муслимбек Юлдашев

Телефон: +99890 9491551

Стоимость проведения мероприятия: 2 800 000 сумов

Дуэт «Вячеслав Евгенич»

Телефон: +998974 550466, +99890 9071313

Стоимость проведения мероприятия: 2 100 000 сумов

Нигора Каримбаева

Телефон: +99891 1331331

Стоимость проведения мероприятия: от 2 800 000 - 3 500 000 сумов

Даврон Кабулов

Телефон: +99891 1912323

Стоимость проведения мероприятия: 3 500 000 сумов

Сотрудники MISTER HAPPY в список внесли Даврона Кабулова, Анвара Азимова, Райхон Уласенову, Рихситиллу Абдуллаева, Мухлису Ходжаеву,

Анвар Азимов

Телефон: +99897 4455566

Стоимость проведения мероприятия: от 1 750 000 до 2 100 000 сумов

Мухлиса Ходжаева

Телефон: +998 93 5699293

Стоимость проведения мероприятия: 700 000 сумов

Шох Алимович

Телефон: +99890 3744410

Стоимость проведения мероприятия: 2 450 000 сумов

По мнению агентства ANNA MARIA, самые популярные ведущие на свадьбах это - Шох Алимович, Дилноза Кубаева, Хасана и Хусана Салиховых, Нодирхана Мухаммедханова и Акбара Атамухамедова.

Дильноза Кубаева

Телефон: +99890 6344466

Стоимость проведения мероприятия: 7 000 000 сумов

Хасан и Хусан Салиховы

Телефон:  +99890 3583200

Стоимость проведения мероприятия: от 2 800 000 до 4 000 000 сумов

Нодирхан Мухаммедханов

Телефон: +99890 1882114

Стоимость проведения мероприятия: 1 400 000 сумов

Акбар Атамухамедов

Телефон: +99890 3268683

Стоимость проведения мероприятия: от 2 800 000 до 3 500 000 сумов

Дата публикации: 01-02-2017

myday.uz

#dildora

{{item.caption.text_alt}}

stapico.ru


Смотрите также